shemod

biasa-biasa bukan luar biasa

Wednesday, March 02, 2005

PERASMIAN!!!

assalammualaikum..bersyukur kepada yang Maha besar ALLAH S.W.T.
aku dengan rasa berbesar hati telah merasmikan blog aku sendiri mulai sekarang..
sesiapa yang sudi untuk melawat blog aku ni di persilakan
sebarang komen akan aku kaji dan terima
terima kasih di atas segala sokongan dari semua pihak terutama abah dan mak, En Annuar dan Puan Rajie pas tur adik beradik terutama abang aku sebab die yang wat skin untuk blog aku ni nak harap aku memang tak jadi
kepada kawan kawan semua dan kepada Encik Fuad yang telah memberi support mental dan spiritual....poyo jer ucapan pepehal...blog nih tak la best sgt klu tak suke tak payah bkk dah lain kali ok
babai!!!!!!

1 Comments:

Blogger Idham Fitri Adi said...

baru bace.ok la kot.secara rasmi nya.saya merasmikan blog awak ni.congrats.

7:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home