shemod

biasa-biasa bukan luar biasa

Thursday, February 24, 2005

kepastian

Kepastian

Setiap kali aku inginkan kepastian
Kau lari untuk terima kenyataan itu
Bukan aku yang salah
Kau juga tentu tidak mahu mengalah
Aku bingung...
Boleh gila...
Tidak pasti tentang perasaan sendiri

Setiap kali aku inginkan kepastian
Kau lari untuk terima kenyataan itu
Larilah sejauh mana yang kau mahu
Aku juga ingin jauh dari kau
Walaupun rindu mungkin ingin
merebak di hati aku
Tapi,
Aku lagi tidak mahu
Hati aku di biar terguris

Setiap kali aku inginkan kepastian
Kau lari untuk terima kenyataan itu
Aku masih tidak mengerti
Mengapa bulan masih malu untuk muncul
di siang hari,
Mengapa matahari tidak mahu untuk menyinar
di malam yang semakin pilu

Mengapa kau masih tidak mahu
untuk terima kenyataan itu
Mengapa kau tidak mahu
untuk sentiasa di sisi aku

tajuk: kaybee
idea: lee
tempat: dalam kelas writing
time:lupe
tarikh: 23rd febuari 2005

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home