shemod

biasa-biasa bukan luar biasa

Monday, February 21, 2005

aku setia untuk kau

sedalam mana cintaku
aku tak pasti
adakah kau sedar tentangnya
atau kau hanya tahu untuk jauh
jauh dari ku
tapi masih menyatakan rasa cinta padaku
kuat sangat rasa cinta yang kau luah kan
tapi semakin hangat ucapan itu
semakin jauh kau pergi menyendiri

aku mahu tahu
aku tidak mengerti
tentang kau.. tentang kita
tentang semua yang pernah kau ucap kan

sejauh mane kau pergi
aku pasti setia untuk tunggu
menunggu kau
tidak kira masa
tidak peduli usia
tidak mahu yang lain
kau mesti tahu
aku setia untuk kau

aku mahu tahu
aku mahu mengerti
tentang kau...tentang kita
tentang semua yang pernah kau ucap kan

aku masih mencintai kau
selamanya
hanya untuk kau
selamanya
aku pasti
sangat pasti

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home