shemod

biasa-biasa bukan luar biasa

Tuesday, February 15, 2005

kau

hanya kau dan aku
di sini selamanya
aku tahu
kau bukan di sini
untuk sesiapa
tapi hanya untuk ku
kerna aku
memang di cipta
untuk kau seorang
sihir dibibirmu
jelas menyatakan
aku memang
di cipta untuk kau
seorang
hanya kau seorang
dan hanya aku
saja
yang pasti akan memahami
segala tentang kau
aku yang sanggup
mengerti tentang duri
di hati mu
tentang luka di jiwa mu
yang pernah
kau alami
suatu ketika dulu
suatu ketika yang kau masih bingung
tentang mencari cinta hati
tentang memberi seluruh jiwa
kini aku tahu
yang kau tahu
dan sudah bijak memilih cinta hati
cinta jiwa
cinta sejati
kerna hari ini
KAU MEMILIH AKU
untuk penuhi
segala cinta yang kau impikan
aku juga tahu
kau cinta aku
sepenuhnya...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home